Kussar

Hejj!!


Kussarna har varit här i helgen.
Jätte kul !!♥
Eva och jag fick varsinn varndrande pinne av mina kusiner för deras pappa fick 2 vandrande pinnar förra året på fars dag, sen så har dom fått ungar och dom har massa, Eva och jag ska vänta tills våra blir stora sen ska dom få ungar så ska vi käpa ett sånt där typ "retarium" (vet ej vad det heter) till dom;

Deras tillfälliga "retarium"
_______________________________________________________________________________
Men har lärt mej lite av harry potter låten på piano ;



Det där sista har jag inte fått till än


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det heter inte retarium, det heter terarium

2011-12-12 @ 14:20:24
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0