IKEA

Heej!!

Har nyss varit på IKEA med mamma, pappa och lisa (  http://lizzas.bloggplatsen.se  )  för att köpa en bädsoffa till mitt och evas "kompisrum" som vi ska fixa nere i källaren.
Lisa och jag testade massa sängar som man har en sån där fjärkontroll till det e faktiskt skit kul.
Sen när vi skulle ut var det en skål med.... .....Chips,jag tog typ 2 nävar hhaha.gottigt.
Nu sitter jag och myser på mitt rum äter kanelbulle ´, pepparkaka och te.gottigt.
Mamma och pappa kollar på någon tråkig film, jag ville se på "kenny star fajter" men det ville inte mamma så då sa jag att jag kunde gå in på datan ist, så fick dom kolla själva på filmen.
Nu håller dom på att diskutera hur ljust och mörkt det är i filmen hhhaa roligt samtalsämne.
______________________________________________________________________________-
Här kommer någon random bild;

det fick bli ett träd som vi klättrade i jätte mycket när vi var små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0